I want to party all night!

Jag är så sjukt partysugen så det stänker om det.
Men där lär inte vara tid till det på länge..
Min kära syster ringde innan om jag var sugen på att
hänga med henne och hennes vänner ut i helgen.
Men jag lär antagligen hålla på i lägenheten,
och det är även min första natt där..

Vill så jättegärna och har varit sugen sjukt länge..
Men, vad ska man göra ;)

Får helt enkelt bita ihop lite till...

Flyttstatusen idag: Lite städning, handlat blommor,
mamma och Stefan har hämtat möbler på IKEA
och monterat ihop skänken till köket.
Blev otroligt bra! Så tacksam för hjälpen..

Hade jag skullat gjort allt detta själv, vetifan hur det hade
gått.. Tur man har snälla personer i sin omgivning ;)

Imorgon blir det en sväng till Väla.
Har presentkort på Servera och blir säkert någon runda inpå
Hemtex, Living och Bolagret :)

Älskar att shoppa till hemmet...

Att jag hade såhär mycket kläder trodde jag inte.
Tacka vet jag att jag har bra garderober med bra utrymme.
Har köpt en rätt stor byrå också, och jag hoppas innerligt att
resten får plats. Hade tänkt ha lite annat där med.
Jaja, annars får vi ta det då..

Somsagt, har verkligen unnat mig och njötit av den tiden
det gått att shoppa som man gjorde nu när man bott hemma..
Det gäller verkligen att passa på, men man får stå ut med
alla näras kommentarer! ;) Ett tips är att åka till London precis innan,
då blir man faktiskt mätt på det.. Tro det eller ej, men jag har inte varit på
Väla sen jag kom hem därifrån, och det är rätt möd för att vara mig!

Nu är det mer räkningar och mat som gäller..
Hushålla med pengarna and so on..
Blablabla.. :)

Nä. Nu kallar duschen, sen bingen!

Nightynight!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0