Blablabla..

Godkväll!

Haft en bra helg? Hade min jobbehelg denna helgen och
gick av imorse :)

När jag kom hem vilade jag några timmar för att orka med
Ikea. Där det blev ytterliggare en hel del shopping..
Undrar hur många gånger jag varit där dem senaste veckorna.
Men en sak är säker, jag älskar att gå där..

Nu är det inte jättemycket kvar jag har att shoppa.
Ett tips är att handla lite smått redan nu.
Det gör oehört mycket. För plånboken.
När man väl har en lägenhet vill man att allt ska vara färdigt
i rappet... Så då är det en fördel att ha mycket grejer..

Många känslor som finns inom en nu.
Diskade lite saker innan i lägenheten och kan
fortfarande inte förstå att det är MIN. Förstod
inte direkt att jag stod och diskade mina grejer..

Mycket stress inom sig men samtidigt en enorm glädje
som inte går att beskriva.
Vill bara ha den iordning nu. Hehe, men hoppas det ser något
sånär ut i helgen. Då kommer några stora starka män att
hjälpa till.

Som tack för all hjälp får man väll bjuda på en delikat middag.

Så vill ni träffa mig under veckan vet ni vart jag befinner mig!

Kommer antagligen kännas i benen imorgon, bor högst upp
och tömt mitt rum och källaren på alla saker så nu är där inte
så jättemycket kvar. Kläder och blommor iprincip..

Nu när man flyttar som man inser hur jäkla mycket
kläder, skor och väskor man egentligen har.
Sinnes. Men att shoppa så mycket jag gjort när jag bott
hemma kan jag bara fetglömma. Inte en chans!

Det possitiva där är att jag inte är sugen på att shoppa kläder,
skor eller väskor heller. Så det är bara bra. :)
Så det var en hel den jag, mamma och Natta bar upp idag.
Skönt att det är fixat iallafall..

Men ger er ett tips, när ni ska flytta. Jeans är inget vidare
att ha på sig...

Nä nu ska jag sluta babbla om min lägenhet och trötta ut er,
och istället gå och lägga mig.

Sov gott!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0