Torsdag.

Heeej på er, denna tråkiga torsdag..

Idag ska jag inte göra ett smack. Ska ha en sån dag idag,
inte haft det på länge och lär inte få det heller på ett tag.
Så passa på när man kan.
Eller vara hemma heter det. Ska tvätta upp handdukar, gardiner medmera.
Kolla i flyttpåsarna, posta brev och gå till affären.

Pratade nyss med min vän Carro som befinner sig i Usa
tillsammans med Ange.
Jag är nog inte avis. Massor med shopping och idag skulle
dem testa att surfa (eller imorgon blir det nog för dem;))
Låter underbart i mina öron.
Men dem är snart hemma igen, vi saknar dem här hemma :)

Snart närmar det sig helg också. Min jobbehelg denna helgen.
Möte och sen ett nattpass fredag, går av lördag, då ska jag och hyresvärden
gå igenom lägenheten. Sen slappa på kvällen. På söndag är det jobb igen :)

Ha en fin dag idag iallafall.
Hörs när vi hörs.
HEJDÅÅÅE :)






Kommentarer
Postat av: snopp

livet går ut på att lapa kusar och den salte biten när den är riiiktigt svitt!

2011-05-20 @ 13:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0