Time to hit the sack!

Hejhopp.

Haft en bra dag? Min har, har jobbat! :)
Nu är jag hemma igen, har precis duschat och ligger nu
nerbäddad under mitt gosiga täcke och ska snart sova.
Imorgon är det upp i tid, möte från 9.30-12.00

Sen ska jag umgås med syrran och sen framåt eftermiddagen
ska jag och mamma ut på möbelshopping.
Det enda jag varit osäker på är vardagsrumsbordet. Men har nog
bestämt mig nu. Ett bord som är ovanligt. Som en kista. Kan även
förvara grejer där.. Låter konstigt, men det är häftigt..
Det är dessutom det billigaste bordet jag hittat, men inte därför jag tar det.
Man vill ju hitta sin stil och ta det som är snyggt och lite ovanligt med..
Får även hem möblen som jag ska ha under tv:n imorgon.

Nu börjar det sakta men säkert bli mindre och mindre grejer.
Förrutom möblerna, är det tavlor och några lampor och lite ljusstakar.
Är en riktig mysmänniska, så ljus kommer där vara en del av :)

Nä. Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska nanna.
Sov gott. KRAM!

Full o gla kexchoklá!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0