The bomb.


För 1,5 vecka sedan fick jag ett samtal om jag var
intresserad av en lägenhet. Dagen efter kollade jag
på den och var även tvungen att bestämma mig samma dag.
Dagen innan var allt som vanligt..

Har sagt att jag vill ha körkortet först. Och det var inte längesen
någon frågade mig om flytt och jag gav det svaret.
Men ibland händer saker man inte är beredd på.

Så jag flyttar om cirka två veckor. Är så jäkla glad.
Varför jag valt att flytta är mycket pågrund av lägenheten,
den är sin egen. Ser inte ut som dem "vanliga" tvåorna.
Sen vill jag ju flytta egentligen ;) Hehe..

Så ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig.
Skrev kontrakt idag och på måndag får jag nycklen.
Flyter på nu, i like it!!

Så dax att småpacka lite nu.. Och storshoppa.
Till lägenheten (INGA kläder ;)) ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0