Sådärja..

Hej på eeeer.

Hemsk ledsen för min frånvaro. Men jag har flyttat somsagt.
Startade datorn och ser att jag har internett?!?!?!
Förstår verkligen inte hur.. De senaste dagarna har jag använt mig
av mobilen. Lite segt dock.

Haha..

Annars då?

Jag trivs redan jättebra i min lägenhet. Känns jäkligt bra, men samtidigt
väldigt konstigt att vara själv, eller att bo själv i en egen bostad.
Utan någon annan. Jag tror att det mesta kommer sen..

Men häromdagen på kvällen tyckte jag att det var lite ensamt faktiskt.
Bara att vänja sig. Men njuter verkligen. Tycker det är härligt..

Redan hunnit tvätta två gånger...
Men okej, idag var det bara överkastet och örngott ;)

Tvätta och laga mat lär vara roligt i början.
Iallafall tvätta, att laga mat har jag tyckt om länge.
Trist att det bara är till en man ska laga till..
Men thats life..

Det underbara vädret är på ingång igen.
Denna lägenheten kommer att koka på sommaren.
Så är det att bo längst upp i en takvåning.
Men jag har en trädgård jag får utnyttja, så det ska nog gå fint..

Massa lägenhetssnack... Bara vänj er ;) Ett litet tag till,
iallafall..





Lite bilder på mitt storarum! Love it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0