Lite tur ska man ha...

Idag har dagen minsann också gått i ett..
Natta kom hit halvtio imorse sen har det gått i ett..
Först shopping på Väla, inhandlades till mitt kära hem.
Lampa, ljus, prydnadsgrejer, muffinsformar and so on.

Sen gick Natta och undrade om dem hade tid på India
(Kan pierca sig och köpa piercing).. Dem hade tid kvartöver-
tre. Så vi körde och hämtade lilleman på dagis och sen gick jag
på banken. Körde sen tillbaka till Väla igen..

Jag spontanpiercade mig också, i navlen! Dem hade tid.
Jag är sån som bör göra spontana grejer imellanåt,
för jag är en rätt velig person ibland ;) ...

Nöjd är jag iallafall, har velat göra det lääänge.
Hade det innan, men fick ta bort den.

Sen var jag hemma snabbt, sen gick jag till min lägenhet och fixade lite.
Körde sen med mamma till Ekeby möbelaffär..
DÄR stod ett bord, där stod My på det...

Det perfekta är att det är ett exakt likadant bord som jag köpt tidigare,
fast ett klaffbord. Det bästa är också att det var likadana stolar till detta nya bordet
som jag har hemma, så det behövde jag inte köpa. Så nu har jag lagt ut det "gamla"
bordet på blocket. Så glad jag är!! Så det blev inte de jag visade igår.

Nu hoppas jag bara att någon vill köpa det så snabbt som möjligt..

Fått upp bordet också, eller Stefan! ;) Var inom Jula och handlade smågrejer,
köpte även en piddestal som jag ska ha en blomma på... Satte även upp
Väggdekoration, snyggt blev det..Pappas vitrinskåp ska göras om lite sen ska det
sättas upp i köket. Kommer nog också bli snyggt..

Mycket på G nu! Och i helgen händer det grejer. Mer grejer!

Imorgon ska jag ha min första körlektion på, ja gud vet när.
Efter det ska jag inom banken och sen blir det Jobb!

Nä massa snack och tiden rinner iväg. Bingen kallar nu, klockan
ringer halv sju imorgon. ZZzzZz! :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0