Life is perfect.


Ja, allt är helt underbart i mitt liv nu.
Jag älskar det. Kan inte bli bättre..
Allt flyter på precis som det ska.
Just keep on go like this.
Den som förstör det............


Att man blir trött och fattig över allt
fix, don och shoppande inför flytt. Det skiter jag
blanka fan i! För det är ju så jäkla härligt.
Det är värt det...

- Kunna städa, diska och tvätta när man vill
- Laga och äta vad man vill utan att någon klagar
för att man varit onyttig ett tag. 
- Spela hög musik. (Okej, högre än hemma,
har ju faktiskt grannar.)
- Ligga i sängen halva dagen utan att någon
kommenterar.
- Inga kommentarer över att där inte finns någon plats
i garderoben.

Ja, jag kan fortsätta. Men trots det, så kommer jag ändå
sakna mamma och Stefan. Vilken tur att det är några minuters
avstånd fall saknaden skulle bli för mycket. ;)
För tiden hemma kommer man nog ändå se som något av dem
bästa sakerna, trots tjaffsen och gnället.

Men det jag kommer sakna MINST, eller inte sakna överhuvudtaget.
Det är, kan ni gissa..

Stefans jävla snarkningar. SÅ nu kan jag ligga på rygg utan att störas.
Istället för att ligga på sidan o rulla runder för att försöka att inte
höra hans oväsen. SKÖNT! Det ska bli underbart.
Bara för det har jag väll oturen med mig och träffar en kille som snarkar...

Dax och bli mer självständig! Ser verkligen fram emot det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0