Life is lika a rollercoaster.

Just nu skulle jag bara vilja skriva en massa,
det är de som är bra med en blogg ibland.
Att få skriva av sig och lätta på sitt lilla hjärta och
på vad man egentligen känner eller vad som tynger en.

Men det negativa är att man inte vet vem som egentligen
läser och alla har inte med ens privatliv att göra.
Jag är en person som gärna skriver av mig, men till en viss gräns!
That´s me. Yeah, you got it.

Och nej, jag hänger inte någon som delar med sig av det mesta.
Alla är vi olika.


Men vilken tur att vänner och familj finns i alla lägen!
All kärlek till er..

Snart ett år sedan. Kan någon berätta för mig
vart fasiken tiden tar vägen? ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0