Flyttstatus.

Jag har ett problem! Köksbordet som jag köpte för ett tag sedan passar inte in i 
mitt lilla kök. Verkligen inte det att det är fult, jag älskar det. Men det är för basstant.
Behöver ett lite mindre. Både till bredden och längden. Kan nog inte lägga så stor
vikt på mitt köksbord insåg jag idag... Men jag hittade ett fint som förhoppningsvis
passar in bra! Ska mäta mer imorgon..

Det jag har nu är i trä (ek) och detta jag kollat på nu är vitt.

Annars har jag hunnit med en hel del idag i lägenheten.
Fått undan saker och satt in i skåp, fått in skorna i garderoben,
likaså kläder, massa annat pilleri.

Sen kom mamma och Linda och hjälpte mig att sätta ihop bordet.
Jag fick ihop ett skoställ och en hatthylla.

Imorgon blir det IKEA och hämta byrå och skänk!
Eller mamma och Stefan ska hämta det,
plus fick dem lite mer bud på två krukor och en tvättkorg..

Det blir faktiskt mycket saker från IKEA i min lägenhet.
Men den affären har så otroligt mycket snyggt.
Men inte bara därifrån såklart.. Men mycket..

Beställde även hem två väggtexter häromdagen.
En i köket och en i sovrummet.
"Det här köket är kryddat med kärlek" ska vara i köket.
Textfärgen är rött såklart, eftersom jag ska ha rött i köket :)

Nä! Nu ska jag sova. En dag imorgon med..

Detta har jag spanat in! Vad tycks?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0