Det snurrar i min skalle.


Puh! Nu har jag varit duktig.. Har packat i några timmar nu!
Tar verkligen sin lilla tid och man har mer skit än vad man
tror. Det kan jag lova er. Så mitt lilla rum är fullt med påsar
och flyttkartonger. Tomt men ändå full av skit ;)

Har fått ihop massor med påsar som ska gå till tippen.
Förstår inte varför man samlar på massa skit.

Imorgon får jag (äntligen!) nycklen och ska träffa
Tobbe och hyresvärden..

Det mesta som krettsar kring mitt huvud nu,´
är flytten, men ska försöka att inte trötta ut
er allt för mycket. Hehe!

Träffade även goa systersonen idag, han hade på sig
dem fina Conversen jag inhandlade i London.
Så söta och satt fint på guldklimpen :)

Nu förtjänar jag ryggläge :)

Ha en fortsatt go söndag!



Söta va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0