BABYBOOM.

Vartvarannan människa är gravida nuförtiden tycker jag.
Många unga, dessutom.

Nu man ska få åldersnoja? 20 år och singel.
Nejdå. Men jag vill ha barn i tid, vill inte få mitt
första när jag är vid trettiostrecket.
Sent, enligt mig. Men alla gör såklart vad dem
vill och känner för..

Sen vill jag ha en hög med ungar. Max fyra, faktiskt..
Men det kan ändra sig på vägen.
Min mamma ville ha tre, men fick två.
Mig och syrran. Det räcker och blir över ;)
Tror hon har nöjt sig med oss ändå...Haha!

Jag längtar faktiskt efter den dagen lite,
det ser så otroligt mysigt ut med gravidmage,
att där ligger en liten människa därinne,
det är magiskt. Och att dessutom känna
sparkar och rörelser... Kan tänka mig att det
är en häftig känsla :)

Men man vet faktiskt aldrig,
man tar för givet att man kan bli gravid.
Vilket man faktiskt inte ska göra egentligen..

Men tills det blir min tur, så får jag nöja mig med
Zacharias och dem andra blivande syskonbarnen :)
Men innan jag ska avla ungar så ska jag ha ett fast jobb
och ha rest lite och få njuta av ungdommen!

Man bygger upp en bild i huvudet hur man vill det ska se ut.
Man, hus, barn och ett lyckligt liv. En enda lycklig familj!
Men det blir inte alltid som man tänkt sig.

Ja, detta blev visst ett inlägg om mina bebistankar.
Haha. Så nu vet ni lite av dem.


Ja, dem är söta ....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0