Wonderful.

Vilket tråkigt väder det är idag.... Regnar och regnar.
Jag som tänkte gå ut och powerwalka, men äger inga regnkläder.

Idag har jag natten på jobb, går av imorgonbitti.
Då blir det vila någon timme för att sen hem till Marielle och
hjälpa henne innan folket dyker upp :)
All in. Sen får vi se om denna donnan orkar ytterligen en utgång
på lördag också.

En ny klänning införskaffade jag mig häromdagen, på H&M som jag ska
ha imorgon! Love it.

Längtar till sommaren. Har massor med snygga sommarklänningar som
väntar. Men lite för bart att ha det nu. Men den är väll påväg hoppas jag! :)

Nästa helg är det också partaj! Med kollegorna.
Först har vi invigning på jobbet eftersom det är ett nytt
gruppboende som ska invigas, sen ska alla hem till en kollega
på förfest, sen blir det kommunfest. Aldrig varit där innan,
går i min mammas fotspår dock ;)

Nä. Ha en trevlig dag.
Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Emelie

jaså, vart jobbar du? :) jag vet inte, är sugen på att baka något lite senare men vi får väl se :D

2011-03-31 @ 13:17:33
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaha, det har jag också gjort förut :) är allt bra på jobbet då? Jadu, jag vet inte kanske blir en kladdkaka som vanligt ;) hade varit roligt att variera sig dock.

2011-03-31 @ 17:48:37
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0