Wonderful memories.

Klickade in på någons fotton på Facebook innan och hamnade på
studenten. Då rullade alla minnen upp med tårar i ögonen.
Underbar tid var skolan faktiskt. Särskillt gymnasiet.
Hade det inte varit för gymnasiet hade jag inte heller
träffat Ronja och alla andra härliga människor <3
Ångrar inte då såklart att jag valde Klippans Gymnasium.

Så mycket minnen. Man borde ta vara på tiden mer än vad man gjorde.
Sista året tog man verkligen vara på tiden, men man borde gjort det lite
tidigare faktiskt. Underbar tid, underbara vänner, otroliga minnen!
Saknar skolan faktiskt, inte detdär med läxor men allt det andra.

Studenten var en underbar dag. Skulle gjort vadsom helst för att uppleva den
dagen igen. Känslan! Underbart. Balen ska vi inte heller snacka om.

Den tiden kommer vara en av den bästa i mitt liv.

Visst är det kul att jobba. Men ni hajjar vad jag menar! :)
Vuxen ska man bli såklart. Men ibland tänker man lite extra på
vissa saker med tårar i ögonen. :)

En av alla låtar som förknippar mig med studenten, kommer alltid att vara:
Yolanda Be Cool - We no speak Americano!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0