Wonderful evening with my star.

Har kröpit ner under nybäddade sängkläder. Älska känslan!

Ikväll har jag umgåtts med Marielle.
Vi skulle äta kyckling, pommes och bearnaisås.
Men kycklingen var blodig, så vi skippade den.

Satt och prata läääänge om allt som hänt i våra liv.
Och saker som vi gått igenom tillsammans. Kul att man kan
skratta åt det nu, vilket man inte gjorde innan.

Vissa grejer som hände under den tiden, har till någon del
gjort mig till den jag är idag. Är tacksam för det!
Är också tacksam över att jag har världens bästa vän.
Alla borde ha en vän som henne.
Som vi sa när vi var fjortisar:
"Älskar dig mer än vad en fet kille älskar kakor"

En kväll som denna, var exakt vad jag behövde.
Prata, prata och prata och få i sig lite onyttigt. Big love <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0