Wonderful day!


Så fort solen skiner ser man hur dem tjocka jackorna åker av, dem tunna skinnjackorna på, byxorna med hål i åker på och ingen halsduk eller vantar. Jag tyckte det var riktigt kallt idag, frös ännu mer när jag såg alla människor som var tunt klädda. Alla får klä sig hur man vill. Men fryser ni inte?! Burr!

Jaja! Var i stan idag med Imma. Gick i affärer, åt mat på Haket (otroligt god mat) och sen tog vi en latte på Espresso! När jag kom hem var jag död. Haha. Så jag sov någon timme. När mamma sen kom hem körde vi lite :)

Har precis fått i mig lite kvällsmat! Sen är det dax för dusch och sen ska jag bunkra upp med god frukt!

Ha en trevlig kväll. :)

Jag och min bästa vän på balen! Som jag dessutom saknar bauta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0