Våren som kommer månne?

Heeej på er. Jag hoppas att våren är på väg, underbart väder ute, fast inte solen direkt skiner. Man känner sig lite piggare också! Är hemma en sväng om nu innan jag ska jobba vid 15.30! Har varit möte på arbetsplatsen nu på förmiddagen, som det alltid är varannan vecka. Så har precis fått i mig lite mat! Har bestämt mig för att inte powernapa utan ska vänja kroppen med att inte göra det så ofta. Då kanske jag stupar i säng när jag ska sova på jobb inatt. Kan ju hoppas :)

Har ju nämnt innan att jag inte äter likamycket godis längre, mitt i veckan.. Det går faktiskt bra (finns undantag, ni tjejer vet vad jag menar! då är det rätt omöjligt). Frågar ni min mamma så tror hon inte mig. Men det är sant och det är inte jobbigt heller.. Så istället för att äta godis äter jag numera mer frukt :) Var inom och köpte jordgubbar och banan innan, underbart gott. Eftersom jag inte heller tränar är det ju extra viktigt att tänka på vad man stoppar i sig.. Rätt nöjd med min kropp, men lite saker som ska slipas till! Kurver ska det vara :) Men jag erkänner, en gottegris det är jag.. Men det är farligt att vara det! Not good. :)

Svar till Robin:
Dem geter Gerimax och dem köper du på Life :)
Finns både i röd paket och blå paket.
Jag har dem röda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0