Då var helgen snart över.


Sådärja, då var det snart dags att sova! Då var helgen över snart, igen. Tiden går för fort nuförtiden.
Har spenderat kvällen med Emma och Elin. Druckit kaffe och flabbat! Härliga vänner :)
Imorgon innan jobb blir det att städa och tvätta. Behövligt!

Nyttiga veckan igen imorgon. På helgerna får man vara onyttig men inte mitt i veckan. Förra veckan gick bra :) 
Bra för att vara mig. Trodde inte jag skulle klara det.. Men är man godissugen finns andra alternativ såklart!
Laddade upp med god frukt istället och det gick exakt likabra. Jordgubbar, kiwi, blåbär och banan. Mums! :)
Vet att jag har ett choklad i min låda på jobbet, men det får jag spara till helgen ;) Mohaha!

Annars i veckan på mina lediga dagar, blir körskolan och träffa tjejerna i hope. 
Nästa vecka blir det äntligen lite färg i håret. Trött på mitt hår, trött på hårfärgen. Så får väll se vad Emma säger.
Sketabra att ha en vän som är frisör, massa bra tips och så! Det gillar vi.
Klippa av det ska jag inte, ska ha långt hår nu, saknar mitt långa, eller det var ju lånehår, men ack så fint! ;). Men innerstinne vill jag nog också ha en cool frisyr. Men nej, det ska jag inte. Och blond ska jag vara. Längtar till sommaren, då solen får steka på det :)


Lite sol och värme hade inte skadat och en fin bränna. Som på bilden! Så sommaren är mer än välkommen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0