Real friendship is like stars.


Nu när man tagit studenten och börjat jobba så ses man inte lika mycket och ofta med vännerna som man gjorde när man gick i skolan! Det saknar jag jättemycket. Nu innebär det mer planering. Sen jobbar man olika tider, Veckor och ibland någon månad, men ibland har man supertur. Men vet man att det är äkta så ska det kännas som igår, det är så det sägs ;)

Marielle har jag inte sett på några veckor och hon saknar jag väldigt mycket, behöver mossetid!
Ronja, hon ser man inte röken av förrän tills hösten, saknar henne enormt. Alla utgångar, nattamat, tacokvällar, spontana chillkvällar. <3
& alla mina polacker såklart! Big love <3  Jag vet inte vad jag hade gjort utan mina vänner. Även om man inte ses så ofta, så vet man att dem finns där. <3





(charmig;))













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0