Kvällssnack.

Just nu ligger jag i soffan under en filt. Har precis fått i mig grönsaker och dipp. Mums!
Pratade en sväng med Elin innan angående semester. Om jag får förlängt har jag tre veckors semester. Dem ska utomlands den veckan jag inte fick beviljat. Men ska se vad jag kan göra även om vi lämnat in.
Har lagt in en vecka i Juli och två i Augusti. Annars får det vá så :) Varit snack om en utomlandstripp innan. Men eftersom jag inte vetat vilka veckor osv så satte jag bara några veckor! Jättesvårt när vissa kompisar sommarjobbar och inte har någon semester eller blir utdelad osv. Så detta är min första semester jag får önska. Inte lätt! Vet inte ännu helt somsagt hur det blir. Men vi får se :) Vill egentligen inte alls sluta där jag är nu. Men man vet aldrig vad tiden utvisar! Men jag är otroligt lyckligt lottad som fått chansen att testa på att jobba med ungdomar med utvecklingstörning. Det är en dröm, och ett nystartat, som händer once in a lifetime. Blir iallafall sommarvikarie om jag inte får förlängt!
I´m gonna miss it. Love it! 

Har hunnit med att sola med. Tog mig i kragen häromdagen, eller tack vare Elin var det faktiskt. Så nu ska jag sola regelbundet för att få sol på min kropp som är blek. Syns faktiskt litegrann redan, wohoo!
Längtar till sommaren kommer. Enkla, snygga kläder och en brun kropp. Även snygga bruna manskroppar på stranden, är inte fel det heller ;)

Hellre sårad av sanningen, än lycklig av lögnen.

Sov gott.


Mina fina hjärtan.Syster och mini, älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0