Torsdag.

Då var det torsdag idag, en dag närmare fredag.
Denna helgen är jag ledig. Har planerat en del!
Ska bli kul att få träffa tjejerna. Båda tjejgängen.
Miss you.

Ligger fortfarande kvar i sängen, en standard tror jag
när jag börjar halv fyra. Men först är det Våra Bästa År.
(Som är skitdåligt, förstår inte varför jag kollar),
efter det är det Top Model, paus förtillfället.
Sen ska jag få på mig kläder och göra middag.

Jobbar med min pingla Jennie idag! Som jag inte
träffat på evigheter. Äntligen :)

Ha en fin dag!

En bild på mig och min fina mamma. <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en bra arbetskväll/ natt.. vad nu ska ha :P

Så synes vi imorgon. thihi

2011-03-17 @ 12:24:35
URL: http://aama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0