Torsdag..


Vart tog solen vägen? Den har bytats bort. Så istället är det grått och blåsigt och det känns som att det ska regna snart. Tråååkigt! Men får väll hoppas att solen kommer snart igen!

Jaha. Då var det torsdag igen. Ledig dag! Har gått av mitt nattpass och är hemma nu. Sitter och äter lite nu och dricker det älskade blåbärs teét! Ska iväg sen med min kära kollega Annika och kolla på utemöbler till jobb om någon timme.. Sen om jag inte har fel för mig så ska jag och Emma boka London idag. Hoppas! :)

Imorgon är det löning. Funderar på att dra mig ut till Väla och inhandla mig en vårjacka, solbrillor och ett par röda Converse. Conversen är nog de bästa skor jag vet.. Skulle vilja ha dem flesta, men lite för dyrt ;). Haha! Har tre par men vill ha fler! Våren verkar vara på ingång, så man får vara beredd. Känns som att vinterjackan gjort sitt!!

Is this as start off something new?

Nä! Ha en fin dag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0