That´s me!

Något som är typiskt mig är att jag är en riktig tänkare. Det är likamed att det gör så att det är lätt att man mår dåligt. Jag är även en sån som har lätt att förstora upp saker och ting (för mig själv) och tänker mig oftast det värsta och det slutar med att magen får ta stryk! En tänkare har jag alltid varit. Både possitivt och negativt med detdär. Men inget kul när man gör så att man mår dåligt av det. Istället för att ta det när det väl kommer och OM det väl kommer till tals, och inte sitta och tänka på det och förstora upp grejer. Det är verkligen typiskt mig, rätt jobbigt. Men något jag får lära mig, eftersom till 99 av gångerna är det jag som förstorat upp det ;)
Som ni vet så tänker man som mest när man lägger huvudet på kudden om kvällarna eller om det kommer en låt som man förknippar till någon/något! Något jag vill lära mig är att ta det som det kommer och inte förstora upp det. Men det kommer med tiden! För inte kul att må dåligt i onödan heller :)

Fick två kommentarer innan, blev chokad! Men alltid kul! Så fortsätt i den stilen :)

Har haft en mysig kväll med Emma och Elin. Rebecca fick förhinder! Så nu är jag hemma och ska snart krypa ner under täcker och nanna. Imorgon får vi se om det blir en trip till Malmö eller vad det blir ;)

Sov gott. PUSS!

Jag och Sverre hos mig på någon förfest innan utgång :D

Kommentarer
Postat av: Imma

haha! Söta.. Jag hör av mig senare när jag har varit på arbetsintervju. Skit nervös... :/

2011-03-02 @ 08:30:56
URL: http://aama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0