Supernöjd. Like always.

TjabbaTjeeena. Hur mår ni idag? Fint väder och allt :) Jag har precis kommit hem! Först jobb, stannade kvar lite längre för skulle vara hos frissan 10 :) Blev nöjd somvanligt! La en sunlight i utväxten så nu känns det mer naturligare + att håret blev automatiskt ljusare kändes det som! :)

Håller på att slänga i mig lite soppa nu. Fisk o skaldjurssoppa med laxbitar i, väldigt gott :)
Nu under dagen ska jag inte göra mycket mer än att slappa, inte många timmars sömn inatt.
Vaknade ungefär varje timme.. Så lide sleten är man allt. Men ikväll ska jag äntligen träffa Marielle.
Som jag saknar henne!

Have a great day!

Pusselipuss.

En bild på mig och mitt snygga svall ;) Var även testkanin för Emma med smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0