Sundaaay.

Hej på er. Hoppas ni haft en bra helg :) Min har bestått av jobb och varit jättebra! Gick av imorse och idag är jag ledig. Så därför kass uppdatering Älskar mitt jobb, men skönt att få vila lite idag. På det igen imorgon! :) Trivs verkligen med mitt jobb och med mina arbetskamrater, så härliga! När jag slutade imorse cyklade jag inom OJ och köpte bullar till Familia. Sen åt vi frukost och sen kom Natta och hämtade mig och mamma så körde vi mot Väla!

Fick med mig en kjol, ett svart baslinne, två Tomas Sabo berlocker (ett M och "TrohoppKärlek"),  tabletter mot trötthet osv (Testade ju Chi San innan, men den var riktigt äcklig, så jag hoppas att dessa smakar bättre) och en bikini. Wow, nu har jag som har stora tuttar två bikinis att välja mellan. Det är inte illa! Det fick bli en svart. Dem är väldigt sällsynta demdär bikinisarna, eller sällan dem är snygga heter det. Den jag köpte förra året är jättesnygg men kul att byta ibland :) Men nackdelen är också att dem är lite dyrare än dem på H&M, Gina, Lindex medmera.. Så även vi storbystade tjejer kan vara snygga på stranden!

Nä, nu ska jag njuta av min lediga dag! Lite senare ska jag träffa henne jag är kontaktkompis med.

Ha en fin söndag! Nu ska jag mysa i soffan!

En mysig bild från Kreta! :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej! Vad heter dom tabletterna som du tar? Funkar dom? / Robin

2011-03-22 @ 23:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0