Solig tisdag..


Vilket underbart väder vi har idag i Skåne! Ska ta del av det fina vädret lite senare. Ska gå i stan med Imma!
Då får man införskaffa sig ett par brillor. Råkade sätta mig på mina för ett tag sedan, smart? Jadå!!

Men måste först vila innan. När man haft natten är man rätt slut, iallafall jag. Så lite vila på detta!

En annan glad nyhet är att jag fått mitt vikariat förlängt i två månader :) Woho! Ingen är gladare än jag.


En annan sak som gör mig irriterad är otrevliga människor. Något av det värsta jag vet! Ah. Trötta mig! Det går faktiskt gränser. Som mamma sagt när jag visar min surhet ;) Att bättre jag är det hemma än bland folk, på jobb osv. Hemma kan man avreagera sig tycker jag allt, till en viss gräns såklart. Men är man ute och vistas bland folk/jobb så får man faktiskt behärska sig. Hur svårt kan det vá?

Ha en fin dag i det fina vädret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0