Snabbt inlägg, såhär en lördag.

Okej. Det blev ett inlägg iallafall..

Måste varva ner innan jag kommer hem från jobb. Kan inte bara lägga mig direkt. Men ska ta en liiiten sovmorgon imorgon iallafall. Dels för att klockan ska fram en timme, nog inte orättvist. Förra något år sen när jag jobbade på fiket, tabbade jag mig båda gångerna klockan skulle ändras. När den skulle tillbaka kom jag en timme för tidigt (fem på morgonen!!!!)  och när den skulle fram så kom jag för sent. Min kollega ringde och väckte mig och sa att hon glömt ställa om klockan, vilket jag också gjort... Men det löste sig! Men det ska inte hända imorgon, för klockan är redan ändrad..

Men jaja, innan det så ska jag duscha. Känner mig riktigt ofräsch och flottig förtillfället. Sen ska jag krypa ner under ett varmt täcke. Sen är det dax för jobb imorgon igen. Världens bästa dessutom. Jäklar vad kul det är!
Massor med skratt, gånger tusen.

Nej. Så alla ni som är bakis imorgon. Ha så kul :)
Imorgon när jag slutar kommer jag vara Död.se
Hörs kanske då, you never know!

Sometimes i get you, sometimes i don´t understand.
Why is everything with you so complicated?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0