Powerwalk.

Jag hittade hörlurar! Eller, lånade mammas.. Så jag tog på mig träningskläder och tog mig en powerwalk. Hade nästan glömt hur skönt det var. Okej, nu överdrev jag lite! ;) Det är riktigt skönt att gå ut på en promenad med härlig musik i öronen.

Så istället i fortsättningen för att sitta här hemma och fördriva tiden och bli rastlös av att sitta vid datorn eller någotannat, så tänker jag ta mig en powerwalk istället. Promise! Jag kan faktiskt, om jag bara vill. Motivationen till att inte äta så mycket godis och att röra på mig har kommit tillbaka. Har man inte motivation är det inte lika roligt heller. Så då är det bara till att passa på! Dessutom är det ju snart sommar, då vill man se lite anständig ut on the beach ;)

Nu är det dax för en dusch och sen vill magen ha något i magen.

Ronjafisen, jag saknar diiiig! Men får stå ut lite till! <3



Kommentarer
Postat av: ronjis

jag saknar dig med! :)

2011-03-25 @ 02:28:57
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0