Not my style.


Gud vad jag måste sluta trycka ner mig själv! Något jag är bra på.
Ska ha mitt första lönesamtal nästa vecka, då ska man säga bra saker om sig själv. Något av det som jag inte gärna gör. Man vet att man är bra på massa saker, men att sitta och berätta det sådär.... Not my style.
Men man måste göra det någongång, dels för att också påminna sig själv att man är bra på just dem sakerna.
Medans man är ännu bättre på att ta fram det negativa.. Varför är det så? Skryt är det värsta jag vet, haha... Eller det är ju inte skryt egentligen, men det känns så. Något man måste jobba med om man känner som jag.
Det är väll en mognadssak i guess :)

Sen jag började jobba har jag utvecklats ENORMT som människa, sen är det mycket tack vare min mamma också. Hon är min klippa! Man utvecklas hela tiden,speciellt inom detta yrket jag har. Fortsätter det i denna takten kommer det gå bra! So i hope so.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja för din syrra gör aldrig nåt bra!;)

2011-03-09 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0