No life without it.

Skulle inte klarat mig utan musik. Det vet jag att jag verkligen inte är ensam om. Går helst inte utanför dörren utan mobilen med hörlurarna i. Att gå en lång runda med bra musik i lurarna är riktigt härligt, även om man sitter på ett tåg eller buss med musik i öronen. Men även när man är ensam hemma, då jäklar skruvar man upp volymen.

För någon vecka sedan var jag riktigt trög. Tog hörlurarna som tillhörde mobilen och slängde ner dem från sängen, slutade med att den ena snäckan lossnade, men lyckades fixa till den igen, men dagen efter har jag för mig att jag kastade dem igen (klant) och det slutade med att bara EN hörlur gick. Störningsmoment nummer ett! Så någon dag efter lönen kommit in på kontot gick jag och köpte nya. Ett par sketna hörlurar för nästan 300 spänn. Man kan ta billigare men då är det kassa snäckor. Så när jag är på Ullared ska jag köpa ett lager ;) Där har jag för mig dem kostas under hundralappen, och det är sånna bra! Woho.

Nu ska jag och mina nya VeckoRevyn krypa ner, sen ska jag nanna kudden!
Sleep tight kära ni.

Oh, baby, you got it all
Sexy from his head to toe
And I want it all and all and all
You make me wanna say OMG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0