My phone.

Min kära syster har införskaffat sig en likadan mobil som jag, Samsung Galaxy S. Ser ut som en Iphone, både utsidan och innehållet och har även appar då såklart. Hon kallar mig nörd och jag säger till henne: Vänta bara. Så välkommen till nördarnas klubb ;)

När försäljaren sa till mig, du kommer inte bli besviken, så tänkte jag bara att han snackade sitt försäljarsnack. Eftersom dem är bra på att snacka till sig + att den är dyr. Men jag köpte den och det är faktiskt mitt bästa köp trots att den är dyr. Men visst, det negativa med den är att man lätt tar upp den för att facebooka/spela medmera, nördvarning imellanåt faktiskt och att kameran inte har någon lampa, alltså kan man inte fotta i mörker.. Men sen är det skitbra när man sitter på tåget eller inte har något att göra.
Är ni ute efter en ny mobil rekomederar jag faktiskt den :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0