Monday.

Hej på er! Då var det måndag igen :) För mig innebär det ett jobbepass som börjar halvfyra och går av imorgonbitti vid nio. Vid tio ska jag vidare till frisören och bli snygg i håret. Finally..
Är en människa som tröttnar fort på mitt hår, och utväxt är det värsta jag vet.

I helgen är jag ledig, så har skickat till tjejerna om dem är sugen på en utgång. För det var ett tag sedan!
Jag vet att partydrottningen AC är på, like always! :) Så vi får la se. Men jag hoppas.

Nu ska jag slappa lite till innan det är dags att bege sig till jobbet :)

Ha en fortsatt trevlig måndag, för det ska jag ha!

Hejsvejs.

Midsommar förra året, som var på älskade Kos!
Jag, Elin och André! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0