Måndag!

Förlåt för min kassa uppdatering idag. Men jag har inte haft varken tid eller lust.¨

Fick 12-timmars sömn idag. Vilket innebär att jag var trött. Sover oftast inte mer
än åtta. Det resulterade i att jag vaknade supertrött = sovit för mycket..
Attans.

Åkte till körskolan. Där jag verkligen inte hade någon motivation för fem öre.
Men några skrev på Fb vad som var bra med körkort och det gjorde mig lite
gladare. Ska tänka på det nästa gång jag sitter där och gör dessa förbaskade proven.
Men man gör ju dem av anledning, men jag ogillar dem skarpt.

När jag var "färdig" där, tåg jag bussen till Kvidinge för ett besök hos syrran och lillen.
Bus och mys! Så roligt att se hans utveckling. Man märker stor skillnad på några veckor.
Nu ska han tillochmed komma upp frivilligt till en :) Gjorde han innan, men inte lika mycket.
Och det är så mysigt och han är så mysig och glad! Kan säga att jag är en stolt moster.
Fast det visste ni nog redan ;) Det bästa jag vet!

Har precis druckit en stor kopp tee och ligger nerbäddad!
Imorgon är det äntligen dax för jobb :)

Visst är det en härlig känsla att gå till ett jobb man verkligen trivs med?
Ångrar verkligen inte för fem sekunder att jag valt att jobba med det jag gör.
Jag älskar det :)

Sov gott :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0