It´s great.

Gud vilken härlig dag! Man blir så glad och jag är så glad.. Nu i några veckor har man kännt sig lite nere. Lite av det har nog varit för vädret.. För nu när solen börjat titta fram och morrnarna är ljusare så känns allt mycket bättre! Våren är så välkommen..

Har varit hemma en stund nu, jag och Annika har varit och handlat till vårt boende. Kommer ju bli snyggt detdär! :) När jag kom hem blev det matlagning. Kycklinggryta, bara slängde ihop lite ingridienser också pasta till det, gott blev det! Nu sitter jag och dricker kaffe och bara tar det lugnt. Klagar inte :)

Hade inte mina hörlurar till mobilen varit sönder så hade jag gått ut och traskat NU! Går helst inte någonstanns utan dem (har såklart inte på dem när jag har sällskap ;)). Köpt likadana hörlurar TVÅ gånger nu på kort tid i samma affär, så jag går inte dit igen. Så imorgon på Väla för det väll bli ett par känner jag! Lön imorgon, så en dag ska jag väll stå ut med :)

Snart helg igen, hela min helg består av jobb! Klagar inte, bara roligt :) Nästa helg ska min fina vän firas. Då blir det röj :)

Nä just nu känns det mesta super! Till 99 % :) Wihooo!
Det enda som fattas nu är körkort och lite kärlek!
Men det kommer ;)

Ha en fortsatt fin dag!!

Glasögonormen right now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0