I made it!


Har suttit med ett prov på körskolan ungefär en miljon gånger och inte klarat det, slitit av håret och nästan bara velat gå därifrån och ge upp varje gång! Men vet ni. IDAG klarade jag det! Fan vad glad och lycklig jag blev.
Bara två kvar. Gav mig på det andra. Klarade inte det, men otroligt mycket bättre resultat för att vara första gången än resultatet på detta jag hållt på med nu som jag gjorde första gången, much better. Så detta gjorde min dag ännu bättre. Plus att jag hann tåget. Var några segisar som tog biljett när tåget kom in till perrongen, där stod jag bakom dem och fick panik. Men jag hann, och tåget stod tillomed kvar en stund! Det är då man tänker "Varför stressade jag ;)" ..

Ska försöka åka in imorgon, annars tar jag det på torsdag! Ska gå igenom frågorna som jag fick fel på. Så hoppas jag att jag klarar det nästa gång på köris! Wish me luck :)

Tänk denna känslan när man klarar svåra prov på körskolan. Känslan när man klarar uppskrivningen måste vara tusen gånger mer. Hoppas inte dem proven är så svåra som dessa är...

Ja ni som har suttit med dessa proven vet hur jag känner ;) Woho. Men det är värt besväret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0