Home sweet home!


Hej på er! Hoppas er helg varit bra. Det har min :) Har varit i Småland och besökt pappa och Company in Målerås. Det har inte gjorts allt för mycket faktiskt. Mest slappat och igår var vi ute en liten runda. Men var kul att få träffa dem iallafall. Då får vi la se hur lång tid det tar tills nästa gång ;) Hehe!

Nu är jag hemma igen iallafall. På sängen la min maskin från Tupperwere-partyt. Fick även lite recept med! Så nu ska det lagas käk!

Imorgon är det dax för jobb igen, äntligen! Varit fri en vecka nu. Så denna veckan blir det jobb, mån, ons, fre och lör, varav två nätter :)

Just nu hade jag nästan gjort vadsomhelst för att åka iväg en vecka på semester, eller några dagar till något annat ställe. Trött på denna arean där man alltid är! Baah. Förra året hade man mycket att se fram emot, att bli moster, bal, student och kos-resan!

Ingen resa är planerad, men vill bara ivääääg. Känslan är obeskrivlig! Så kan ju alltid hoppas på en liten trip till ett varmare land till sommaren. Har pratat lite om London med mamma också till hösten, så kan ju hoppas.
Svårt när kompisarna jobbar olika och har semester olika. Men får göra det bästa av allt :)
En repris av Kos hade inte suttit fel, time of my life! Love it.

Dan innan Kos-resan (tror jag).  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0