Godnatt och sov gott!


Sådärja, då var denna fredagen också över. Om sex minuter för att vara exakt! Har trippat ner i källaren för att sova inatt.. Sömnen min är extra viktig när man har en jobbehelg som väntar. Så för att inte störas av Stefans förbannade j*kla snarkningar är det bäst att sova i gästrummet, när det egentligen är HAN som ska göra det, varje natt. Förstår inte hur mamma pallar sova bredvid ;) Snarkar min nästa pojkvän åker han ut! Haha..
I mean it.

Jaja.. Ikväll kom Mosse på besök. Käkade mat, kollade Lets Dance och massa skratt och flabb somvanligt. Och på fredag ska hon firas, 20 år! Old ladie. Men somsagt, gud vad det ska firas, ska slå klackarna rejält i taket.

Även fast man är ung, så börjar jag känna mig gammal. Kan inte förstå att jag snart fyller tjugo år.
Herregud vad tiden går fort. För fort. Sakta i backarna. Vill inte bli äldre. Men inte heller yngre. Räcker med tjugo. Inte ett år äldre. Ska ha en del ungar, så bäst att sätta fart snart. Nä, sakta i backarna.. Ska inte avla några ungar på ett par år. Men vill ha det första barnet innan jag är 25! Men somsagt, man vet ju faktiskt aldrig.
Men en stor familj vill jag ha iallafall.. Huvudsaken är också att det finns syskon. För vem hade klarat sig utan syskon? Jag och min storasyster hade en fin uppväxt tillsammans och hade inte klarat mig utan henne <3

Nä nu känner att inlägget bara blir längre och längre..
Måste sluta skriva nu. Tror inte det blir något inlägg imorgon.
Möjligtvis på söndag om jag orkar.

Annars får ni ha en fin helg, för det ska jag ha :)


En bild från gymnasietiden, som man saknar! Denna bilden är det Ronjisen som tagit på vår Digitaltskapandelektion, när vi gick i tvåan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0