Friiiday.

Friday, lovely friday! Idag vaknade jag tidigt (för att vara mig) klockan var cirka nio, men jag valde att inte försöka somna om. Så jag tog det lugnt, gjorde vid mig för att sen ta bussen till Väla. Gick inom och köpte hörlurar, fula dessutom. Dem svarta var slut så fanns bara med färg. Men vill man ha något så får man ta vad där är ;) Höhö!

Mötte upp fröken Emma där iallafall. Blev lite nytt. En vårjacka som jag sedan länge velat ha, men varit lite osäker pga priset, men får tänka att det är sällan jag hittar en jacka som verkligen är wow, så dår får det vara värt det! Hittade även ett par Converse (blev inte röda, fick bli ljusrosa), en blus, kläder till mini och nya sovkläder.

Ikväll ska jag bara vara hemma, jobbar mellan 9.00-21.30 både lördag och söndag. Möjligt att Mosse joinar mig, annars får jag nöja mig med Päronen ;)
Ha en fin kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0