Do you remember?


Har precis läst färdigt VecoRevyn, jag älskar den tidningen. Men sällan jag gillar modet där i! Vissa outfits ser antingen ut som dem bara tagit några plagg sådär och trätt på sig eller som det vore maskerad.
Men vilket tur att man har en fri vilja och att smaken är som baken dårå ;) Fast av massor med modebilder hittade jag en sak som jag tyckte var snyggt, ett par shorts. Wow!

Men en sak som jag ändrat min åsikt om, är långklänningen. Det har tagit lång tid. Men jag tror faktiskt jag ska införskaffa mig en till sommaren. Men något som jag aldrig kommer ändra min åsikt om, är den utsvängda byxan, den kommer aldrig på min kropp igen. Den har gjort sitt på låg/högstadiet med buffaloskor. Särskillt Uvbrallorna. Hemska, men ack så populära dem var. Haha. Kommer ihåg att jag och min syster hade ett par ROSA buffaloskor. Vissa trender borde vara förbjudna, haha. Men kul att kolla tillbaka på och SKRATTA ;)

Nä. Nu ska jag sova. Varför somnar jag alltid så sent? Ja, det kan man fråga sig. Godnatt!

Minns ni? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0