Då var jobbehelgen avklarad.


Blev visst ett inlägg iallafall idag igen ;) ..

Ligger nerbäddad nu efter denna jobbehelgen, som varit riktigt härlig. Har verkligen inget emot att jobba helger!
Tur det där ;) Skulle kunna skriva flera rader om hur mycket jag trivs med mitt jobb. Men det vet ni nog i detta laget att jag gör.. Känslan att jobba med det man älskar är härlig och samtidigt skönt :) Men man vet ju inte i framtiden, kanske får för sig att skola om sig.

Trodde jag skulle få se OTH på Kanal5Play idag, men det var tydligen sista gången förra veckan på den säsongen.
Trist detdär... Nu ska jag snart sova, är verkligen helt slut i både kropp och knopp..
Imorgon ska jag träffa syrran och Zache. Äntligen!! Saknar dem.

Nä. Hoppas er söndag varit bra. HEJDÅÅ!

Mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0