Booobies!


Som ni vet finns det possitivt och negativt med det mesta. Som ni vet har jag säkert nämnt innan att mina boobies är rätt bigga och jag har vant mig vid dem och gillar dem. IBLAND!Fram tills man går in i en affär och ser en fin skjorta/blus, det är då man vill skära av dem. Går man upp i storlek passar dem vid brösten men stor vid resten av kroppen, passar den vid resten av kroppen är den för liten vid brösten och spretar.
Fast ibland, någon enstaka gång har man haft tur. Men det händer inte ofta. Idag såg jag en himla fin blus, men givetvis gick det inte! Likadant när man ser alla fina bikinis i affären. Nene, går inte! Köpte en jättefin (faktiskt) bikini förra året inne på Change på Familia. När vi var på Kos var där någon jäkel som crashade vårt hotellrum och brände ett hål i underdelen. Låter roligt, men fan vad arg jag blev, och är, för ja, det skaver! Har kollat i affären där jag köpte den, men givetvis finns den inte i affären. Så får väll ge mig ut och se om jag hittar en annan liknande. Mycket man ska tänka på dessutom, vilken modell för att dem inte ska se hänginga ut ;) Sen är bikinis och bh mycket dyrare eftersom man inte kan köpa dem på H&M medmera. Men bättre kvalitet. Älskar bh:arna inne på Change, dem gör dessutom så dem ser mindre ut :)

Tar ett tag innan man vänjer sig med något man haft komplex för. Nu gillar jag dem, men hade ni frågat för något år sedan hade ni nog fått killerblicken ;)

Boobiessnack!

Har varit på Väla en runda idag med Imma! Köpte faktiskt smink från Make Up Store, får vi la se om det är något att hänga i granen! Nu snart ska jag träffa henne jag är kontaktperson åt. Ha en fin kväll. KRAM! :)

Dagens bild på Moá! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0