A good day.

Sådärja. Då var tisdagen snart också över..
Min tisdag har varit bra iallafall..
- Sovmorgon
- Körskolan
- Väla
- Umgåtts med två fina vänner

Imorgon och på torsdag är det dax för jobb, mina enda jobbpass
denna veckan. Ja, man kan inte säga att man jobbar ihjäl sig.
Snarare att man jobbar för lite vissa veckor.

I helgen blir det ös. Fullt ös medvetslös.
Nej inte riktigt så kul ska det bli.
Längtar iallafall.

På söndag avslutar vi den vilda helgen med ett biobesök.
Är jag fjortis om jag och Emma ska gå och se Justin Biebers
film "Never say never?" .. Då får vi vara det, för vi
ska se den. Hehe.. Inte för jag är något galet skrikit fan. Men
tycker faktiskt hans låtar kan vara bra och han är duktig för att
vara så ung.

Nej. Nu kallar bingen.

Sov så gott.

Dagens My i min nya blus från MQ, love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0