Städdag.

Vilat, tvätar, städat, diskat, lagat mat och ännu mer disk.
Inte bara en dans på rosor att ha eget. Den ska skötas med :)
Fick bli spagetti och köttfärssås idag alá My.

Skitkul att laga mat, men inget vidare att plocka undan.
Man kunde klickat på en knapp så var allt väck.
Nu är jag sån att jag inte bara kan lämna allt och slappa i soffan,
måste ta det direkt för att jag kan slappna av?! Så är det..
Haha.

På tal om annat så längtar jag till helgen.
Som bara den..

Var längesedan jag var ute och festade, men i helgen
slår jag och tjejerna klackarna i taket.
Alla tjejer kan, kors i taket. Men först ska jag jobba ett par timmar
för en arbetskamrat.. =)

Nä, ha en fin dag.

PUSSSSSSSSS!

Trött, osminkad o sleden Mysan!:)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0