Tisdag....

What a night, vilket oväder! Men har ändå lyckats få några timmars sömn.
Somnade tillochmed ifrån klockan vilket i princip aldrig händer...
Trött..

Har gått av mitt nattpass och ligger i min soffa och äter frukost.
Underbart att kunna bestämma helt själv.

Igår var jag på stranden med mamma och Stefan.
Träffade Emma och Amanda också där :)
Wohoo!!!

Kände av det senare under dagen, mådde verkligen inte bra.
Kände mig febrig och mådde allmänt skit.
Så går det när man inte äter och dricker ordentligt när det
är stekhett ute... Men man lär sig av misstagen ;)

Idag är det lite bättre, känner mig fortfarande lite hängig,
men det går väll över.. :)

Planerna för idag är att träffa mamma senare och fixa lite till lägenheten.
Och sen en kvällsfika med Imma..

Men först ska jag verkligen bara slappa och vila!
Behöver dammsuga och torka av lite, men först lite vila.

Känslan med lägenheten är helt jäkla obeskrivlig.
Jag älskar den. Amazing!

Slänger in en bild på min gulleplutt! Saknar honom.
Lovely <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0