Som jag älskar dig!


Idag saknar jag min lillprins lite extra. Hans glädje, hans pussar med öppen mun,
hans " va e de" - som upprepas hela tiden, hans goa skratt. Ja, jag kan fortsätta!
Snackar såklart om systersonen Zacharias.

Tänk att en person på 1 år och fem månader kan göra en så glad och
förgylla ens dagar. Bara tanken på honom gör mig så otroligt glad
och stolt. Att man kan ha så otroligt mycket kärlek till en person man
inte egentligen kännt och haft i sitt liv sålänge.

Saknaden efter honom efter man inte setts på några dagar är otrolig.
Just nu saknar jag honom så jag håller på att spricka!!
Mosters lilla fis, som jag älskar dig..

Okej, riktigt såhär liten är du inte nu! Liten blir stor. Tiden går fort
och du är numera stora dagiskillen. Fina lilla du! Älskar att vara din moster. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0