Friiiiiiday.

Då var det fredag igen.

En lugn fredag för mig.. Vaknade vid halvtio,
gjorde vid mig och sen tog jag bussen till Väla
och mötte upp Emma där. Nog den kortaste visit jag
gjort där. Körde vidare till Familia och åt mat.
Fick inte med mig något hem, kors i taket va ;) ..
Hehe. Som jag nämnt innan så får man ett helt annat
tänk när man flyttar, och speciellt nu i början
då man inte har helt koll på ekonomin.

Man ska ju teckna nya saker och då brukar de oftast
kosta mer än vad det sen gör den första månaden och sen
blir de det vanliga priset dem andra månaderna.
Så man är försiktig, jäkligt försiktig..

Efter det så körde vi hem här och drack kaffe och hon pillade med
sin nya telefon. Sen drog hon till jobb!
Sen dess har jag slappat och gjort mat. Dessutom svinmätt!
Idag stod stekt kyckling, ugnsbakad svamp/blomkål och potatis i ugn
på schemat med kalla såser. Utsökt om ni frågar mig ;)

Kommer bli en slappekväll denna kvällen. Tråkigt om ni frågar mig!
Imorgon börjar somsagt min jobbehelg, H-Helgen, 9-21.30..
Båda dagarna. Sömn och jag går hand i hand. Annars blir jag som en
zoombie och det vill jag ju icke ;)

Men slår ni klackarna i taket så gör det dubbelt upp :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0