Då var jobbehelgen avklarad..

Heeej!

Haft en trevlig helgis?

Min har, har jobbat hela helgen.. Nu ligger jag utslagen i soffan
min efter ett jättetrevligt jobbepass med massor
utav garv. Alltid lika trevligt att jobba med Marie! :)

Nu är jag ledig till onsdag 13.30.

Imorgon ska jag ha körlektion och sen umgås med Sofia! :)
På tisdag ska jag äntligen få träffa sys&mini, även mosse!
Tre otroligt saknade människor..

Mosse har varit iväg och jobbat och Natta o mini har jag inte träffat
pga jobb och annat.

Wooop, nu är Ange och Carrobarro hemma igen efter en visit
i US and A. Dem träffar jag på fraaaitag, då det är middsommar.
Ska bli otroligt kul att få se dem igen. Har saknat dem hemma i Sverige.

Skulle bara kika in, hade inget jätteviktigt att säga ;)
Haaaaaa det.

Som jag älskar ER, mina fina.


Kommentarer
Postat av: Zara

Tack så mycket My ! :D

2011-06-20 @ 13:19:47
URL: http://zarahelenapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0