Back on track.

Sådärja, då tror jag min bloggpaus är över. Back on track!

Vill igen tacka alla fina personer runtomkring.
Familj, vänner och kollegor.
Känner mig forfarande inte på topp men det blir bättre.

Annars då?

Förtillfället är jag ledig idag, maten står på spisen.
Chevapchici (stavning, haha) med pasta och
svamp och blomkål i ugnen.

Snart är det helg igen, jobb hela helgen.
H-helgen. 9-21.30 båda dagarna..
Har jag tur kan jag ta ut lite komptimmar med.

Nästa helg är det midsommar.. Ska fira den med tjejerna.
Fyra av dem är i USA men kommer snart hem.
Så den ska firas med dem, det enda jag vet änsålänge är att jag
har erbjudit att vi kan vara här och äta och ha förfest.
Men vart det bär av sen, ingen aning. Det får vi se..

Nä, nu måste jag återgå till min mat. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0