Det visste ni (kanske) inte.

Några saker ni kanske inte visste om mig..

Tycker det är skönt att vara ensam. Inga som helst problem med att sova själv i vårt hus! Då passar jag på att spela hög musik och bara slappar.

Har ett stort matintresse, tycker det är skitkul att laga mat. Hade jag inte jobbat inom vården (som jag älskar och tänker inte byta) så hade det nog blivit något inom den branchen.

Har jobbat på ett bageri (Fenix) i cirka åtta månader innan jag började jobba med det jag gör idag.

Är galen i kläder. Min familj tror jag har ett shoppingberoende. Jag ser det som att jag har råd till det eftersom jag knappt har några utgifter och då går det förståss till snygga kläder. Men garderoben blir inte större för det.

Har spelat innebandy. Fråga mig inte egentligen varför jag slutade. Kan sakna det ibland.

Jag verkligen hatar lipsyl (original, blå vit). Har klökts av den sedan jag var liten. Min mamma däremot som har det 24/7 brukade/brukar pussa mig med vilje bara för det. Snällt va?!

Mitt andranamn är Bodil efter min farmor som dog när min pappa var 14.  Fin omtanke, men inget fint namn!
Hehe :)

Mådde jättedåligt över mina bröst innan. Eftersom att dem är big! Men nu tycker jag faktiskt om dem. Dem är ju mina. Sitter på min kropp, bara till acceptera. Övervägde innan om jag skulle göra en bröstförminskning. Men det gör jag inte längre. Nu sitter dem där dem sitter och det gör dem rätt i :) Det är snyggt med boobies!

Har druckit kaffe sedan jag var liten tolle. Älskar det än idag. Ingen riktig dag utan kaffe!

Har en pappa som bor i Småland. Som flyttade dit när jag var tre och min syster fem. Han bor där ännu med sin fru och deras två gemensamma barn.

Hade ni träffat mig för några år sedan så hade ni kanske inte direkt kännt igen mig. Hade så otroligt dåligt självförtroende. I princip de flesta kunde trampa på mig. Vågade inte säga så mycket. Därför utnyttjade tyvärr några det när jag var yngre. Men det har blivit så mycket bättre. Idag är det bra och att säga ifrån är inte helt på topp ännu. Men bättre. Så mycket bättre. Det är kul att se genom åren hur mycket man egentligen växer som människa. Idag tror jag på mig själv. Mycket har berott på mamma och på jobb. I vissa lägen har man bara sig själv. Tar snabba beslut ochsåvidare (då ibland själv, då lär man sig att lita på sig själv). Det växer man på! Jobben har också betytt väldigt mycket för mig. Personer har även sett att dem ser skillnad på en sedan några år tillbaka, det är alltid superkul att höra. Då blir man mer pepp! :) Jag är stolt över mig själv.

Är glutenintolerant. Vill säga att jag inte tåler de fyra sädesslagen. Har haft det sedan jag var runt 10 år.

Där fick ni lite mer fakta kanske :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0