My 2010!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
blev moster, gick på bal, tog studenten, åkte till kos :)

- Höll du några av dina nyårslöften?
minns inte vad jag hade, haha.


- Blev någon av dina vänner förälder i år?
min kära syster blev mamma! :)

- Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur var!

- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
mer kärlek - ärlighet!


- ,Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
24 januari, 11 juni, 18 juni, 11 oktober.

- Vad var din största framgång 2010?
tog studenten, gled in och jobbade direkt efter :)


- Största misstagen?
har nog varit en del.


- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp.


- Bästa köpet?
Min samsung galaxy s !


- Vad spenderade du mest pengar på?
KLÄDER.


- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket! vänner, familj, resan, jobb.


- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
We no speak americano, natteravn, OMG, ja. En massa till.

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Helt klart!

- Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat.  


- Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar och tid.


- Var du kär i år?
Faktiskt så ja.


- Hur många förhållanden?
1!


- Favoritprogram på tv?
Top model :D


- Bästa boken du läste i år?
Haha, nästa fråga tack!

- Något du önskade dig och fick?
resan till kos, men den köpte jag själv. annars kan jag inte komma på något :)


- Något du önskade dig men inte fick?
man ska vara glad för det man har. men man kan alltid drömma ;)


- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade kalas hemma.


- de bästa människorna du umgåts med?
vännerna o familjen såklart :D .

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja, klart det finns.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
much party och stress.

- Vad fick dig att må bra?
Alla fina vänner och min underbara familj.


- Vem saknade du?
pappa när det gått får lång tid mellan gångerna :)


- De bästa nya människorna du träffade?
Träffade ju sjukt många roliga i Kos måste jag ju säga.


- Årets sötaste?
:)

 
- Årets största kärlek?
Systersonen Zacharias :)


- Årets bästa?
SOMMAREN! ta mig tillbaka, koooooooooos <3 samtalet om vikariatet som jag började på idag :) 

Haha. En bild säger mer än tusen ord!

 







2010 har varit ett bra år! Lite bilder i det. Men inte allt. Såklart :) 
Men det bästa var såklart när lillen föddes. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0